2013/05/15

Господи на Теб принадлежи живота ми

Господи на Теб принадлежи живота ми, създал си мен на този свят с цел. Господи, на Тебе принадлежат хвала и чест, слава и благодарност за верността, която ежедневно ми доказваш през целия мой живот! Благодаря, Ти че си ме познал още в утробата на майка ми, нарекъл си ме Твоя дъщеря. Гледал си как раста, вдъхнал си ми живот, запазил си мен от смъртта. Посадил си ме в Твоята градина, да израствам в Теб и да давам плодове добри за Царството Ти. Спасил си ме, с Твоята свята кръв греха от мен изми.Теб обичам, само Теб друг нямам като Теб, истински Приятел, винаги помощ си за мен! Отговаряш на молитвите ми, даваш ми толкова много, повече отколкото съм дала, благославяш стъпките ми, протягаш Своята ръка към мен, държиш ме в прегръдката Си, на дланта Си ме врязъл Исус! Предавам се днес на Теб, предавам се изцяло всичките 100% на Теб давам, искам да те познавам повече, искам да те познавам повече. Господи моля се днес Твоя път да бъде в мен! В Твоята воля да вървя и да Ти благодаря за всичко, което Си Ти! Амин и слава на името Ти, свято ИСУС!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове