2013/05/10

Бог има ли отговор на всичките ми въпроси?

Всеки вярващ, който желае да угоди на Бог с молитвения си живот, ще трябва да отговори на този въпрос: „Има ли Бог всичко, от което се нуждая? Или трябва да отида при друг за отговор?” Това изглежда е прост въпрос, такъв, който дори не трябва да се задава. И повечето християни веднага биха отговорили: „Да, разбира се, че вярвам, че Бог има всичко, от което се нуждая.” Но истината е, че мнозина не са напълно убедени! Ние казваме, че вярваме в това. Пеем песни и проповядваме по темата. Но когато ни налегне криза и Бог изглежда не отговаря, ние в същност не вярваме, че Той има онова, от което се нуждаем! Павел казва: „И моят Бог ще снабди всяка ваша нужда според Своите богатства в слава в Христос Иисус.” (Филипяни 4:19). Господ има склад от изобилие, с който да посрещне всяка наша нужда! Защо огрижената жена в притчата на Исус продължава да притеснява неправедния съдия, молейки го за справедливост? Това беше така, защото тя знаеше, че само той имаше силата и властта да разреши проблема й. Не можеше да отиде при никой друг (виж Лука 18:8-1). О, само ако имахме това вътрешно знание, че Бог и само Бог има всичко, от което се нуждаем, ние никога не бихме се обърнали напразно към никой друг източник. Господ е справедлив и свят съдия и Той има цялата мъдрост, сила и власт да разреши всеки проблем, пред който се изправяме. Бог прекара 40 години опитвайки се да убеди Израел, че никога няма да им липсва нищо, че Той ще им бъде постоянният източник на средства: „Защото ГОСПОД, твоят Бог, те е благословил във всичките дела на ръцете ти. Той познава пътуването ти през тази голяма пустиня. През тези четиридесет години ГОСПОД, твоят Бог, е бил с теб; не ти е липсвало нищо.” (Второзаконие 2:7) Бог казваше: „Няма оскъдица, няма недоимък при Мен. Аз имам всичко, от което някога бихте се нуждали!” „Защото ГОСПОД, твоят Бог, те завежда в добра земя... да се нахраниш и се наситиш... когато се нахраниш и се наситиш...” (Второзаконие 8:7,10,12) Днес Господ ни е въвел в Обещаната земя – Христос! За нас Исус е място, в което никога няма недостиг. Той е Божията пълнота в тяло.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове