2013/07/06

Специална рецепта за отслабване

В една супена лъжица мед се поставя една чаена лъжичка пектин. Към това се прибавя една чаена лъжица канела. Всичко това се размесва много добре и се изсипва в една кофичка кисело мляко. Накрая се прибавят 10-15 капки прополис и се наръсва с орехови ядки. Тази смес се яде предимно сутрин, но ако не можете да го изядете сутринта може да си похапвате няколко лъжички през целия ден. Първите няколко дена трябва да ядете само това, а ако много огладнеете можете да изяждете 1 банан на две порции. Постепенно ще започнете да усещате,че тази доза ви засища перфектно почти през целият ден,но в началото е много трудно. През останалото време може да ядете всичко,което ви се поиска, но в умерени количества. Най-добрият ефект е: Сутрин яжте само тази смеска На обяд хапвате салати А вечерта пъпеш или диня. Сместта укрепва имунната система, пречиства организма от токсини.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове