2013/08/09

Практически поучения споделени на Мисионерския лагер на 28 юли 2013г.

1. Да търсиш отговорите в Библията с помощта на Светия Дух. 2. Много внимателно да слушаш когато някой проповядва от Библията и да контролираш това, което той ни води. 3. Подчертавай си важни стихове,които говорят за теб. Къде е стиха за спасение? Римляни 10:9-10 Защото ако изповядаш с устата си, че Исус Е Господ, и повярваш със сърцето си,че Бог Го е възкресил от мъртвите, ще се спасиш. Защото със сърце човек вярва и се оправдава, и с уста прави изповед и се спасява. 4.Святия Дух е учител, адвокат, помощник напомня ти това което си чел в Библията. 5. Бог не казва че винаги във всичко ще имаш успех. Трябва винаги да бъдем верни и послушни на Бога. 6. Успяваш винаги когато Бог е с теб. 7. Божието Слово няма да се отвори за тези хора,които не го взимат несериозно. В Божието Слово е скрита Божията сила. 8. Чети Библията многократно изучавай и учи стиховете, написвай си думите. 9. Открий Божието откровение на Божието Слово за теб. 10. Открий Божията воля за твоя живот. Божието Слово е живо слово,то трябва да влезе в сърцето ти, за да го живееш. Матей 10:7-8 И като отивате, проповядвайки казвайте: Небесното царство наближи. Болни изцелявайте, мъртви възкресявайте, прокажени очиствайте, бесове изгонвайте, даром сте приели, даром давайте. Трябва да изгонваме лошите духове. Бог ни е дал поръчение да разпространим Божието Слово не само с устата си, но и с делата си. Казвай това, което само Бог ти казва да казваш! Лука 22:29-30 Затова както Моят Отец завеща царството на Мене, и Аз завещавам на вас да ядете и да пиете на трапезата Ми в Моето царство и ще седнете на престоли да съдите дванадесетте Израилеви племена. Притчи 4:20-23 Сине мой, внимавай в словата ми, приклони ухо към беседите ми. Да не се отдалечават от очите ти, пази ги дълбоко в сърцето си, защото те са живот за тези, които ги намират, и здраве за цялата им снага. Повече от всичко друго, което пазиш, пази сърцето си, защото от него са изворите на живота.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове