2013/08/15

Разширено Божествено Видение и Откровение за Социалните Институции

Дете Мое, ти гледаш на социалните институции като нещо лошо, негативно и мъртво. Но те не са такива. Някои от тях могат частично да са замъртвели, но все още имат достатъчно живот в себе си. Самото развитие на социалните институции винаги се усъвършенства. То придобива нови важни качества, необходими на хората, на които служат. Така постъпват най-прогресивните църкви.Така постъпват най-развитите предприятия и най-добрите правителства. Ето защо не считай всички институции за мъртви. Това не е така. Ти си длъжен да съдействаш за развитието на социалните институции, а не просто да заставаш срещу тях. Ти трябва да им носиш живот и да намираш път за внедряването му. В тях са Моите истини. Те не са твои врагове. На тях трябва да гледаш като на приятели, да гледаш на тях като на Моя собственост, а не като на враг. Едва тогава ще можеш да им носиш Моя живот. Ако ти затвориш своя дух пред тях, то Моят дар на живот, няма да може да се излива върху тях чрез теб. Приемай ги като част от Моето творение, защото историята е изпълнена с всевъзможни социални институции. Ти можеш да видиш в Словото Ми, че именно Аз създавах правителства и ги управлявах. Именно Аз създадох скинията в пустинята, давайки „чертежи” и ред за церемониите в нея. Всичко това стана една социална институция. Жива институция! Институция, която Аз създадох и която отразяваше Мен. Именно това трябва да прави настоящата социална институция. Това, което ти създаваш, трябва да има същата цел. Това, което създават другите трябва да има тази цел. Ето защо не отхвърляй институциите, а участвай в тях гледай на тях като дело на Моите ръце. Онези от тях, които трябва да се преустроят, за да се движат в Моя жизнен поток, или ще го направят или ще умрат. Тази схема действа в цялата вселена.Това, което отпада от Моя поток на живота, умира. Това, което се намира в Моята река, принася много плод за изцеление на народите. Пребъдвай в Моя поток на живота. Не позволявай на гнева и горчивината да те побеждават. В противен случай ще отпаднеш от Моя поток на живота. Разширено видение на фарисейщината и необходимостта от противоположности Дете мое, ти мислиш, че фарисейщината е страшно зло, което трябва да се унищожи. Аз унищожих ли всички фарисеи, когато ходех по земята? Не, Аз не мисля така. Аз им позволих да живеят и да вършат своите дела. Даже им позволих да направят всичко, което можеха, за да Ме унищожат. Обаче това, че искаха да ме унищожат, смъртта на кръста произведе Моята победа и Моето служение за през всичките векове. Мислиш ли, че това, което стана в Моя живот може да се случи и в твоя? Не обръщам ли всичко в благо за Своите възлюбени и призвани по Моето благоволение? Да, разбира се, Аз действам и в твоя живот. Ако Аз реша да издигна твоето служение по-високо, започват фарисейски атаки (това, от което се боиш и не търпиш). Но ще могат ли те да разрушат това, което Аз смятам да направя? Не! И още един път ти казвам: НЕ! Нито фарисеите, нито сатана. Те могат да направят само това, за което им давам сила и дихание. Аз съм Господ на всичко. Делата на сатана стават отправна точка, за да се изпълнят Моите цели във вселената. Кой си ти, да правиш неправедните център на своето внимание? Казвал ли съм ти да правиш това? Нима съм те учил да го правиш? Не! И още един път ти казвам : не! Аз съм ти заповядал да гледаш на Мен и на Моите дела в твоя живот и в света. Тогава защо погледът ти е насочен към нечестивите и към фарисеите? Какво те интересува, че Аз мога да ги избера, за да изпълнят Моите цели? Твоята задача е да държиш погледа си на твоя Господ и Повелител и всичко ще бъде добре в живота ти. Ето, Аз казах това и то трябва да бъде направено.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове