2013/09/11

В името на ИСУС

В името на ИСУС Имаме власт над всички нечестиви сили. В името на ИСУС Имаме власт над всички демонични сили. В името на ИСУС Имаме власт над цялата сила на врага. В името на ИСУС Имаме власт над всеки дух който е изпратен от врага да ни атакува през деня, било с болест или неразположение, това не е благословение. В името на ИСУС Имаме власт над всички видими и невидими същества, които са изпратени от врага на нашата безмъртна душа да ни спират вярата в Него, или да ни спъват по пътя Му свят, или да ни пречат да продължим да Го следваме, или да престанем да се молим, четем Словото и да ходатайстваме за другите около нас! А най-вече дявола ни пречи когато започнем силно да се молим с глас викайки към Бог Отец, защото врага мрази нашия Създател, а също така мрази и нас Неговото творение! Затова не чакайте нищо добро от дявола, всичките лоши неща през които минаваме днес са плод на врага и на нашето непокорство, към Божийте закони и праведни дела! Затова сега чуй ти който четеш тези слова, не се предавай, място в живота си на дявола не давай, смел бъди и на Бог, твоят Верен Приятел се покори! Амин В името на ИСУС Имаме пълнота от радост, мир и правда! Само в името на ИСУС имаме сила и благословения от Бог В името на ИСУС Имаме повече от всичко, което някой може да ни даде!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове