2013/09/11

Ела при БОГ

Ела при Бог сега, Той протяга Неговата ръка към теб и мен. Ела и Му се поклони, отвори сърцето си. Той теб обича,ела приближи се до Него ти, довери Му се и влез в прегръдката Му днес! Той нас чака всеки ден да Му се отдадем! Днес е спасителния час за теб,да кажеш ДА на Отец! Не отлагай ти, спри, огледай се и си помисли... Къде отива твоята безмъртна душа? Със Него ли си във вечността? Ела при Исус днес ти...ела, ела... Кажи НЕ на дявола и на плътските дела! Своето минало, забрави, а бъдещето в Божийте ръце остави! И помни, Той е с теб завинаги, завинаги! Амин

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове