2013/10/11

Ти не си мой приятел

Сатана чуй, ти не си мой приятел, Ти нямаш власт над мен, Връзвам те в мощното име на ИСУС! И ти казвам стой далеч, от мен! Ти си победен, смазан и сразен. Бог те победи, под Неговите нозе си ти! Имам Приятел вечен, ИСУС Той се нарича и много ни обича! Затова чуй ти враже нечист, Взимам власт в Духа и ти заповядвам да стоиш настрана, от всеки един мой брат и сестра! щом Бог е откъм нас, кой ще бъде против нас? Вън, вън на всеки дух нечист.... излизай, не се крий в нас... Святия Дух те призовава... Махни се и повече не се появявай! Амин 11.10.2013 на обяд

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове