2013/10/18

Мое прекрасно дете

Може би не Ме познаваш, но АЗ зная всичко за теб...Псалм 139:1 Зная кога сядаш и кога ставаш... Псалм 139:2 Зная всичките ти пътища... Псалм 139:3 Дори косите на главата ти са до един преброени... Матей 10:29-30 Защото си създаден по Мой образ... Битие 1:27 И в Мен живееш, движиш се и съществуваш... Деяния 17:28 И си Мое потомство... Деяния 17:28 Познах те преди да бъдеш заченат... Еремия 1:4-5 Избрах те, когато сътворих вселената... Ефесяни 1:11-12 Ти не си грешка, защото всичките ти дни са записани в Моята книга... Псалм 139:15-16 Определих точното време на раждането ти и мястото, където живееш... Деяния 17:26 Ти си прекрасно и чудно направен... Псалм 139:14 Изтъках тялото ти в утробата на майка ти... Псалм 139:13 Укрепих те от рождението ти... Псалм 71:6 Но Съм представен погрешно от онези,които не Ме познават... Йоан 8:41-44 Не Съм далечен и гневен, а Съм пълният израз на любовта... 1 Йоан 4:16 И желая да излея любовта Си върху теб... 1 Йоан 3:1 Просто защото си Моето дете и АЗ Съм твоят баща... 1 Йоан 3:1 И ти предлагам повече, отколкото земният ти баща би могъл... Матей 7:11 Защото АЗ Съм съвършеният баща... Матей 5:48 Всяко добро, което получаваш идва от Мен... Яков 1:17 Аз посрещам всичките ти нужди... Матей 6:31-33 Искам да ти дам бъдеще пълно с надежда... Еремия 29:11 Защото те възлюбих с вечна любов... Еремия 31:3 Мислите Ми към теб са многобройни както песъчинките по морския бряг... Псалм 139:17-18 И ще Се развеселя за теб с песни... Софония 3:17 И никога не ще спра да ти правя добро... Еремия 32:40 Понеже ти си Моето избрано богатство... Изход 19:5 Ще те установя здраво с цялото Си сърце и цялата Си душа... Еремия 32:41 И ще ти покажа велики и тайни неща... Еремия 33:3 Ако Ме потърсиш с цялото си сърце, ще Ме намериш... Второзаконие 4:29 Наслаждавай се в Мен и ще ти дам желанията на сърцето ти... Псалм 37:4 Защото АЗ Съм, който ти дадох тези желания... Филипяни 2:13 Мога да направя за теб несравнимо повече, отколкото някога си мислил... Ефесяни 3:20 Понеже Съм най-голямата ти опора... 2 Солунци 2:16-17 Аз Съм също бащата, който те утешава във всичките ти скърби... 2 Коринтяни 1: 3-4 Когато си съкрушен, АЗ Съм близо до теб... Псалм 34:18 Както овчарят носи агнето си, така и АЗ те нося близо до сърцето Си ... Исая 40:11 .. И ще избърша всяка сълза от очите ти... Откровение 21:3-4 АЗ Съм Твоят баща и те обичам така, както обичам Сина Си, Исус... 2 Коринтяни 5:18-19 Смъртта Му бе пълният израз на любовта Ми към теб... 1 Йоан 4:10 Не пожалих нищо, което обичам, за да спечеля твоята любов... Римляни 8:38-39 Ела си у дома и ще дам най-голямото празненство, което небесата са виждали... Лука 15:7 Аз винаги Съм бил Твоят баща и ще остана такъв... Ефесяни 3:14-15 И те питам... Ще станеш ли Мое дете?... Йоан 1:12-13 Чакам те... Лука 15: 11-32 С обич : Твоят Татко, Всемогъщият Бог

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове