2013/10/30

Върни се ти, върни

Върни се ти, върни... При първата любов. Спомни си откъде си паднал, и се покай, за да бъдеш с Мене в рай. Върни се, върни... Спомни си, спомни... Как Мен търсеше ти, когато се новороди. Теб чакам, АЗ всеки ден и час... Да се върнеш при Мене ти... Отново да предадеш себе си. И да ми се довериш напълно. Мое дете, си ти...обичам те, знай. Не се обръщай назад, и не повтаряй старите грешки. Дявола е твоят враг, той е крадец, лъжец и убиец. На него не вярвай ти, а му се противи и го изгони от живота си. Върни се ти, върни...и по пътя Мой тръгни. Здраво за Мене се дръж, за да не паднеш отново. Своето сърце отвори и духът Ми, който е в теб пази. Смири се ти, смири, и помни кой си ти в Христа? За теб живях, на тази земя, приел бях човешки образ. За теб платих цена на кръста и умрях, но и възкръснах. Върни се ти, върни, при първата любов и не ме забравяй. Търси Мен и ще ме намериш, там където Съм Аз, и чуй Моят глас. С любов към теб, Твой Отец!  Амин 30.10.2013 г. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове