2013/12/28

Исус Победителя протяга Своята ръка

1. Исус победителя протяга  Своята прободена ръка, към теб сега, на вяра ти се протегни  и здраво за нея се хвани!  2. Дявола е победен, победен, Защото Бог е с мен! Амин Сатана е разярен, но от Бога поразен! Слава, слава на Христа, в Него е победата! 3. По-велик е Този, в нас от онзи който е в света. Срещу Божийте избрани няма сила, нито власт! Когато Бог е откъм мен, кой ще бъде против мен? Взимам меча на Духа и разсичам всички дяволски лъжи, 4. които той е изпратил към мен, през тоя ден да не дадат плод. Изтръгвам ги от корена и ги изпращам там където, Бог им е, определил място за тях, издигам щита на вяра и запазвам , моето сърце от всяка стрела на врага изпратена срещу мен! 5. Ти си победен, дяволе, нямаш власт над мен, Исус плати цената за моят живот, и ме изкупи от проклятието на закона, по плът не живея, а само по Духа, слава вечна да бъде на Господа Христа! 6. Той битката спечели, Победител е велик, Помазан Е, и Славен, Величествен и Жив! В Него ние сме силни и утвърдени, покрити с Неговата милост и безусловната Му любов! По благодат сме спасени, а не чрез самите нас! Амин 7. Исус Победителя, теб зове: Ела при Мене, ти мое дете! Твоят Татко Съм Аз, чакам теб всеки ден и час! към Мен да се обърнеш ти, за да даваш плодове, за Царството добри, Моят Дух вътре в теб да расте, 8. За да устоиш докрай и да бъдеш с Мене в Рай! Затова не се обезсърчавай и място в живота си, на дявола не давай, той е лъжец, крадец и убиец, но Бог в теб Е по-Силен от господаря на света! Амин 28.12.2013 г. следобяд 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове