2014/01/01

Христос теб обича

1. Нова година дойде, Христос теб обича, ти си Негово дете. Имаш вечно обещание в Христа. 2. Само в Него е победата. С Него ще устоим, в битката, когато Му се доверим и предадем нашите сърца. 3. Извикай силно не се щади. Пей Алелуя на Христа, Исус дойде, да Му благодарим, Цена плати и смъртта победи. 4. Само Той теб обича тук на тази земя. Протегни се с вяра ти и за Неговата ръка се хвани. Той Е верен, Всемогъщ, Мощен, Славен и Чудесен. Исусе, пеем днес на Теб, нова песен! Амин 5. Благодариме Ти, за любовтта! Благодариме Ти, за милостта! За новите неща, които имаш за нас! За въздуха и за Твоята закрила,която е върху ни! 6. Христос теб обича, не се връщай назад недей. Миналото забрави, а бъдещето в Неговите ръце сложи. И помни само в Христос, си победител ти! Защото по-велик е в тебе, Този, Който те е сътворил! 7. Исусе днес избирам за Тебе, да живея, Смирявайки себе си, идвам отново при Тебе аз. Притихнала в Присъствието Ти свято, слушайки, Твоя нежен Бащин глас, Който ми казва: Обичам, те,АЗ! 8. Слава на Тебе, Господи Исусе, Истински Приятел и Цар Небесен, за Теб пее, моето сърце, и се радва, Само в Теб ни е надеждата! Амин 01.01.2014 г. София 09:52 am. Вдъхновено от 1 Петрово глава 1 цялата....

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове