2014/02/19

ИСУС Е Пътят

1. ИСУС Е Пътят,
по-Който аз вървя,
Един е пътят, който мен
води до Бога Отца.

2. Ела със мене и върви сега,
Не отлагай днес е спасителен час за твоята душа.
Извикай към Господа, не се страхувай ти,
Само Бог е Този, Който теб държи в прегръдката Си.

3. ИСУС Е Пътят, Истината и Животът.
Когато повярваш в Него ти, ще се спасиш.
Той нас обича, нарича ни, Свои деца...
Ученици сме Негови, когато изберем да Го следваме.

4. ИСУС Е Пътят на надеждата,
Истински и верен Е Той към нас.
Бог ни обича, толкова много, че
пожертва Своя Син за теб и мен.

5. ИСУС Е Пътят на свободата,
Когато Му се покорим, свободни ще бъдем от врага.
ИСУС Е Пътят на любовтта, милостта и мъдростта.
Избери днес да живееш свят живот, в ИСУС! Амин
19.02.2014


Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове