2014/02/19

Кой Е Царят на Славата


Кой Е Царят на славата
1. Кой е Царят на славата?
Господ на Силите, Той Е царят на славата!
Извикайте към Него всички вие,
Елате да се поклоним пред лицето Му.
2. Исусе велик Си Ти, величая
Твоето свято име, Ти победата спечели,
Достоен Си за почит и хвала,
Предавам се на Теб сега.
3. Ти Си нашия Създател,
Творец на всичко живо, видимо и невидимо.
Благодаря Ти, за всичко което ни даваш Ти,
Скъпи и любим наш Господ Си...! Амин
4. Пеем, Алелуя, алелуя слава на Тебе,
Отче, Христе, само Ти заслужваш нашето сърце.
Предаваме се на Тебе днес, води ни по пътя Твой,
напред да вървим и да ти благодарим, че ни спаси от грях.
5. Твоята свята кръв проля за всички нас,
изкупи ни Ти от проклятието на закона,
Сега не аз живея а новия човек вътре в мен,
Който Ти сътвори, верен Си, Господи! Амин
6. Пеем, Алелуя, слава отдаваме на Теб,
Татко наш, благодарим Ти, че ни възлюби,
даде Своя Син за всички нас, да плати цена,
за да бъдем Светлина в този свят на тъмнина.
7. Кой Е Царят на славата?
Господ всевишният, Той Е Царят на славата!
Довери Му се ти, не гледай назад, предай миналото си.
Спомни си откъде си отпаднал и се покай...!
8. Върни се днес при Бог, Той теб чака...
Протегнал е Неговата прободена ръка към нас сега...
Сега е спасителен час за всички нас...поклони се ти,
на колене пред Господ Бог, отдай Му слава и почит! Амин
9. Който не му достига мъдрост, нека проси от Бог,
Който щедро дава на всички според попросеното на сърцето им.
Познай днес, че само в Исус сме защитени от бури и беди...
Дявола не може да ни победи, щом Бог е с нас винаги! Амин
10. Кой Е Царят на славата? Той Е Този, Който теб обича истински...
Страхът от Бога е начало на мъдростта!
Търси Господа и ще Го намериш там в скришната ти стаичка...
Чакайки теб и мен на утринта, да Му се предадем завинаги! Амин
16.02.2014 в 11:07 am.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове