2014/04/17

Повече любов, повече сила


Повече любов, повече сила
1. аз ще се покланям на Теб с цялата си любов.
аз ще се покланям на Теб с всичката си сила.
Повече любов,повече увереност, повече от мен за Теб.
Ти Си моят Господ, аз идвам при Теб с моето сърце.
2. чрез Теб съм пречистена и пълна с Твоята любов.
Ти Си свят! Ти Си свят! ДА! Ти Си свят! Амин
Ти Си верен Бог и Могъщ Баща...!
Щастлива съм, че познавам Теб, Твоето име е свято!
3. ще Ти се покланям с всичко, което имам.
ще Ти се покланям, защото живея чрез Теб.
Повече любов, повече сила и мир да дойде при мен от Теб.
Благодаря за милостта и любовта Ти с които ни даряваш!
4. Свято е Твоето име, Цар на царете Си Ти.
Господар на господарите,вярвам в Теб, защото само Ти ме обичаш.
Ти заслужаваш цялата слава! Само Ти! Кой е като Теб? Никой...!
Теб ще следвам през целият си живот, който Ти ми даде.
5. Алелуя, Алелуя, завинаги ще бъда с Теб!
в Твоя път ще ходя само, това пея аз днес!
Благословено да бъде Твоето име, Ти Исус Си на трона.
Повече любов, повече сила, повече вяра, повече от Теб в нас!
17 април 2014

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове