2014/04/18

Свят Е, свят Е, Агнеца


Свят Е, свят Е, Агнеца
1. Могъщ и славен,
Велик и достохвален.
Триединен Бог Е Той!
Отец, Сина и Духа!
2. Свят Е, свят Е, Агнеца.
Ангели пеят с радостен глас.
Вест на спасение се носи до нас.
Слава, слава на Христа!
3. Ти победата спечели и достоен Си
за почит и хвала, предаваме на Теб
нашите сърца, и Теб молим, води ни
по пътя Твой да вървим и да Ти благодарим.
4. Свят, свят, свят Е Агнеца...!
Исус Ти възкръсна от смъртта,
Завесата раздра и плати нашата цена.
на кръста Твоята кръв греховете ни уми.
5. Любя Те, ГОСПОДИ, сила моя!
ГОСПОД е канара моя, скала моя и
Избавител мой, Бог мой на Когото се уповавам.
Щит мой, рогът на спасението ми, от кого ще се уплаша?
18 април 2014 Псалм 18:1-2

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове