2014/05/10

Всичко Си Ти за мен


Всичко Си Ти за мен
1. Въздуха, който дишам,
Светлината която сияе над мен.
Новия ден, който ми подаряваш,
Всичко Си Ти за мен, ГОСПОДИ!
2. Познал си мен в утробата на майка ми.
Създал си ме, по Твой образ и подобие.
Роди ме днес, на тази дата, Благодаря Ти.
Всичко Си Ти за мен, ИСУСЕ на тази земя!
3. Любовтта Ти безусловна даряваш на нас.
Твоята милост покрива всички Твои деца.
Ти Си нашия Творец чудесен и ГОСПОД вечен.
Всичко Си Ти за мен, Татко мой на Теб се покланям.
4. Твоята кръв за нас проля се там на Голгота.
В нея Ти ни изцели, всички грехове наши опрости.
Смъртта победи, завесата раздра и Бог от гроба оживя.
Всичко Си Ти за мен, на Тебе предавам моя ден!
5. Всичко Си Ти за мен, сърцето ми отварям днес.
Пред Тебе на колене заставам и слава на Теб отдавам.
Обичам Тебе, ГОСПОДИ, Ти Си всичко за мен, само Ти.
Алелуя! Прекрасен и верен Божий Син, во век веков! Амин
11 май 2014 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове