2014/05/10

Благодаря Ти, Тате


Благодаря Ти, Тате
1. Благодаря Ти, Тате, благодаря!
За въздуха, за милостта, за щедростта,
Вярността и приятелите с които Ти мен
благослови, за новия живот, който ми подари!
2. Моето сърце днес Тебе само хвали.
За Теб са моите дни, на тази земя!
Само Ти Си този, Който мен спасяваш,
Благодаря Ти, Исусе, благодаря!
3. Толкова много ме обичаш, че даде
Своя Единороден Си да умре за мен!
За да живея днес свободна от греха.
Благодаря Ти, ГОСПОДИ, свят Си Ти!
4. на Голгота там бе бит и поруган.
но Ти прости на всички нас и ни спаси!
Твоята кръв проля се и изми срама от нас.
Благодаря Ти, Христе, благодаря!
5. Благодаря Ти, Тате, благодаря!
За Твоята жертва и любовтта!
за всичко, което Си Ти за нас!
Поклон пред Теб отдаваме в този час!
11 май 2014 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове