2015/01/16

Добри вести от Небето Божият дар

Защо умират хората? Защо има толкова много проблеми и страдания в света? Причината за смъртта, проблемите и страданията е грехът. Бог Е свят:" Бъдете святи, защото Аз, Господ, вашият Бог; Съм свят". ( Левит 19:2), и Той трябва да накаже греха. Ние всички сме съгрешили пред Бога: " Затова, както чрез един човек грехът влезе в света и чрез греха смъртта, и по този начин смъртта мина във всички човеци, понеже всички съгрешиха" ( Римляни 5:12). И понеже ние всички престъпихме Неговите заповеди, затова и заслужаваме вечно наказание. Ние четем в Евреи 9:27..." И така, както е определено на човеците веднъж да умрат, а след това настава съд...", и в Римляни 6:23, че " заплатата на греха е смърт, а Божия дар е вечен живот в Христа Исуса, няшия Господ". Въпреки това" Бог е любов" ( 1 Йоан 4:8) и Йоан 3:16 гласи: " Защото Бог толкова възлюби света, че даде Своя Единороден Син, та всеки, който вярва в Него, да не погине, но да има вечен живот". Това, че в любовта Си Бог даде Своя Син, Господ Исус Христос, да дойде на света, да бъде разпнат на кръст и да пострада, като пролее Своята кръв и да умре за нашите грехове ( 1 Коринтяни15:3), би трябвало да бъде оценено от всеки. Господ Исус Христос Е свят..." в Него няма грях и Той не извърши грях" ( Деяния2:27). Той беше прикован на кръста и там Бог " възложи на Него беззаконието на всички ни" (Исая 53:6). След като понесе върху Себе Си това ужасно наказание, Той извика триумфално: " Свърши се", и умря ( Йоан 19:30). Както видяхме, смърта е резултат от греха, но Господ Исус Христос Е безгрешен. Той умира доброволно. Той вкуси " смърт за всеки човек" ( Евреи 2:9). Той бе погребан, а три дни по-късно възкръсна от мъртвите и след четиридесет дни се възнесе обратно към небето ( Лука 24:6;51).

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове