2015/01/16

Вечност

Вие няма да бъдете на небето във вечността в резултат на извършването на добри дела, или ако сте религиозен: " Защото по благодат сте спасени чрез вяра, и то не от самите вас; това е дар от Бога; не чрез дела, за да не се похвали някой" ( Ефесяни 2:8,9). Как тогава може да се спасите от вечно наказание? Господ Исус ще се върне при Своето Пришествие, за да вземе на небето тези, които са били спасени, независимо дали те вече са умрели, или са живи, но когато дойде отново всички те ще бъдат грабнати в слава: " Понеже Сам Господ ще слезе от небето с повелителен вик, при глас на арахангел и при Божия тръба; мъртвите в Христос ще възкръснат по-напред; после ние, които сме останали живи, ще бъдем грабнати заедно с тях в облаците, за да посрещем Господа във въздуха; и така ще бъдем винаги с Господа" ( 1 Солунци 4:16,17), а това може да се случи във всеки един момент. Има само един начин да се спасиш, защото жертвата на Господ Исус Христос е достатъчна, за да покрие всичките ти грехове; така ти ще бъдеш сред тези, които ще бъдат вечно на Небето. Но затова ти трябва да се покаеш ( Деяния 20:21), като се отвърнеш от греховете си и се обърнеш към Бога, да възложиш вярата си на Господа Исуса Христа, вярвайки, че Той умря на твое място, Който проля кръвта Си и умря на кръста, страдайки, като понесе наказанието за твоите грехове, което наказание трябваше ти да понесеш от Бога. " Повярвай в Господа Исуса Христа, и ще се спасиш" ( Деяния 16:31). След като получиш увереност, че Бог ти е простил греховете, ти си спасен за вечността. За тези, които са спасени, Господ каза: " Аз им давам вечен живот и те никога няма да загинат; и никой няма да ги грабне от ръката Ми" Йоан 10:28.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове