2016/04/08

Пакистанско Християнско момиче, което избягало от плен от Ислямска държава, след като било измъчвано, изнасилвано и принудено да приеме исляма е споделила как тя не е изгубила вярата си в Исус Христос по време на това ужасно изпитание.

Пакистанско Християнско момиче, което избягало от плен от Ислямска държава, след като било измъчвано, изнасилвано и принудено да приеме исляма е споделила как тя не е изгубила вярата си в Исус Христос по време на това ужасно изпитание. Сега 15 годишна Комал и членовете на семейството й са били отвлечени от бунтовниците на Ислямска държава миналата година. Тя разказва своите преживявания.... „Аз спях заедно с майка ми на едно единично легло в къщата ни“, преди да бъда отвлечена. „Около полунощ 5 въоръжени мъже с маски се изкачили над граничната стена на къщата им и влезли при тях. Въоръжените мъже брутално набили цялото семейство и ги заплашили с по-тежки последствия, ако се развикат за помощ“, си спомня Комал. После продължава:“Тогава похитителите ме измъкнаха от прегръдките на майка ми и ме завлачиха в колата им на улицата, очите и устата ми бяха покрити с парче плат. Заведоха ме до едно неизвестно място, където петте ме изнасилиха един пред друг като се редуваха“. През следващите няколко месеца, Комал е претърпяла жесток тормоз, в ръцете на бунтовниците. „ Изгарянето на женските ми части с цигари, беше тяхната рутинна тренировка за тях“. „Почти два месеца ме биеха всеки ден за нищо и не ми даваха достатъчно храна“. Дори по-лошо, Комал, която в крайна сметка се оплодила с един от нейните изнасилвачи, била принудена законно да промени своята религия от християнството към исляма и да се омъжи за един от похитителите си с фалшиви документи претендиращи, че е на 18 години. „След почти два месеца от нечовешко отношение и унижение, те ме заведоха в съда и ме принудиха, да поставя палеца си на документ, който да ме обяви за съпруга на един мюсюлманин“,казва тя. „Аз не исках това да се случи, но нямах друг избор, защото те бяха заплашили, че ще убият родителите ми ако не се подчиня. Следователно те насила ме омъжиха за мюсюлманин и ме обърнаха в исляма. Без моето желание те смениха религията ми, моята индентичност, дори и името ми“, спомня си младата жена. „Моят нов съпруг, който продължаваше да ме изнасилва следващите два месеца на съжителството ни, след това се премести в друг град. Този човек вече имаше две жени в къщата му“. Нейния нов съпруг принудил Комал да стане проститутка, която тя описва като най-лошата агония на всички: “Чувствах се като че ли умирам всеки ден...аз се бях превърнала в преследвана проститутка. Той дори беше наел жена, която да ме държи под око дори денонощно“. Въпреки шокиращото насилие Комал, е издържала във вярата си в Исус Христос по-време на цялото изпитание, вярвайки че Той ще бъде верен и ще я спаси от болката й. „Имах вяра, че Исус ще ме измъкне от този ад“. Като по чудо през месец февруари на Комал и бе предоставена перфектна възможност да избяга. „Преди изгрев слънце, успях да се измъкна от къщата зад градската зона след ходене пет часа. Помолих за пари от хора там за покриване на автобусен билет, който е в състояние да достигне до дома ми след залез слънце в един и същи ден“, споделя тя. Днес Камал не изпитва гняв или негодувание към тези които са тормозили нея. Вместо това тя е преливаща от благодарност към Този, Който я спаси. „Благодарна съм за тази милост и чудото на присъединяване към родителите ми сега. Не можех да спра да плача, когато прегърнах моите родители и семейството ми за първи път“, сподели тя. „Човек трудно може да си представи болезнената ситуация, която аз и моите родители сме имали. Беше като възкресение от мъртвите“. Въпреки това, все още е под въпрос бъдещето на нероденото й дете. Тя споделя:“аз съм объркана какво да правя с моето неродено бебе? Какво ще е бъдещето на детето ми, ако мога да родя него или нея?“ Младата жена също така иска легален развод, от нейния „съпруг“, но не разполага със средства да отидат на такъв процес: “Искам справедливост, но не искам да подложа родителите ми в опасност“, казва Комал. „Тези хора са много богати и влиятелни и следователно не можем да отидем в съдебния процес срещу тях. Аз просто искам да се разведа и се опитвам да планирам по-щастлив живот“. За съжаление Комал е само една от хилядите християнки и Язиди жени в Близкия Изток, които страдат в ръцете на бунтовниците от Ислямска държава, които съгласно ислямското право им се разрешава да уловят и насилствено да направят жените сексуални робини. Миналия месец, американския държавен секретар Джон Кери официално обвини Ислямска държава че извършва „геноцид“, срещу християни и други древни малцилствени групи в региона. Въпреки наименованието не се променя политиката на америка, Марк Арабо президент на хуманитарната фондация базирана в Калифорния обяви, че ще повиши международното съзнание и морал принуждавайки депутатите да приемат законодателство в защита на християните и другите малцинства. „Конгресът на президента и на държавния департамент, сега имат морално задължение да действат, казва Арабо. Това не е достатъчно, че те признават проблема, те се нуждаят да разрешат проблема. Надяваме се и се молим, че моралната съвест на конгреса ще се събуди и Бог ще отвори сърцата и умовете на жертвите на „геноцид“. Арабо, който е президент на базираната в Калифорния хуманитарна фондация, каза:“Признаването предоставя също надежда за тези, които като Камал, страдат за своята вяра. Християните са били избити заради вярата си“, споделя той. „Техните църкви са били бомбардирани, къщите им са били отнети, дрехите им са били лишени от тях. Те са оставени в пустинята в лагери, молейки се някой да ги спаси. Те са загубили всичко, което са имали, поради Ислямската държава, но те не са загубили вярата си, те не са загубили тяхната надежда“! АМИН

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове