2016/04/26

НИЕ РАЗКЛАЩАХМЕ ПОРТИТЕ НА АДА С ЛЕГЕН С ВОДА И КЪРПА - Бил Янт

В духа видях Божият крак дa стъпи надолу в градове и региони на света. Знаех, че кракът Му представляваше голяма власт, идваща на земята. Когато видях крака Му, знаех, че Той е дошъл да вземе обратно територия, която врагът е откраднал от Неговото Царство. Като започнах да се радвам за причината защо кракът Му слезе на земята, Той прекъсна хвалението ми със силна заповед ... "Измийте краката Ми!" Бях втрещен. Аз казах: "Господи, как бих могъл някога да измия краката Ти?" Пастори и лидери измиващи краката един на друг Господ говори, "Когато видите пастори и лидери да се събират и измиват един на друг краката си, ще видите кракът Ми да дойде долу, с голяма сила, освобождавайки цели региони и територии, обратно в Моето царство! След това видях видение на пастори и лидери смирено коленичили един пред друг, със съдове с вода и кърпи. Когато те започнаха да измиват нозете един на друг, титли, позиции и дори имена на църкви започнаха да се удавят в тези малки съдове с вода! Гордост, ревност и завист бяха се удавили в просто "тридесет сантиметра" вода! Уморени, мазолести крака, които бяха загубили пътя си в прашния, замърсен път на живота, бяха излекувани само от вода и две ръце на пастор, който беше малко по-надолу на улицата. Помощта никога не е била толкова далеч. Дори нашите очи бяха измити със сълзи Сълзи започнаха да пълнят тези съдове до преливане ... сълзи на покаяние от съдене и неразбиране един друг. Дори очите ни бяха измити със сълзи, за да видим, че ние не бяхме врагове помежду си, но бяхме в един отбор. Беше такава красива, жалостива гледка. Пасторите на огромни църкви и лидери на малки църкви, смирени и покланяйки се един пред друг, изповядвайки нашата неспособност да авансираме Божието царство. Откровение започна да идва върху нас, че имаме нужда един от друг. Мнозина се държаха в прегръдката на другия, разчупвайки заедно. Свети целувки започнаха да се раздават по лицата и краката. Дойде присъствие сякаш бяхме целунали лицето на Бога! Видях божествена власт да тече В този момент видях божествена власт да тече от краката на ЕДИН, който също беше сред нас. Божествена власт и сила са били освободени по региони и територии. Ние разклащахме самите порти на ада с леген с вода и кърпа! Изглеждаше, че колкото по-малки ставахме в погледа на другия, Бог ставаше по-голям пред очите на врага! Бог започна да възвишава Себе Си на земята и между народите. Чух Господ да говори на ангелите, които бяха присъствали по време на миенето на краката: "Вземете сълзите от тези съдове и ги поставете в бутилки. Те ще донесат голямо движение на Духа, да донесе реколтата."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове