2016/04/27

Аз поставям такива молитви за освобождение и благословение на читателите ми, за да обновят техните животи.

Нека твоят Амин бъде динамичен, колкото се наслаждаваш на излъчването и на изобилните благословения от тези молитви. 1. Аз постановявам с указ от небето, че погребаните величия на твоя бащин дом ще възкръснат в твоят живот, в името на Исус. 2. Аз постановявам, че в оставащите месеци на тази година, Всемогъщият ще даде отговор на всички твои молитви за пробив, в името на Исус. 3. Чрез силата на Святия Дух, от блудозерната власт на Бог всяка пречка за твоят необикновен пробив, ще бъде освободена надалеч, в името на Исус. 4. Дали това е удобно за врага или не, Твоят Бог ще се надигне тази година и твоят Голиат ще се разпръсне, в името на Исус. 5. В преходните години, това, което врагът беше направил на теб, да постави ръцете ти на място на всяка програма на провал, махнете ръцете си оттам, в името на Исус. 6. Аз постановявам всеки лешояд на твоят бащин дом, който иска да се храни с вашия труп, в остатъка на тази година, ще бъде изгорен жив, чрез силата на Бог, в името на Исус. 7. Всеки ход на твоя враг в остатъка на тази година, ще ти донесе мощни пробиви, в името на Исус. 8. Миро на радост, че Господ има назначение за твоята глава, че тази година няма да има суша, в името на Исус. 9. В останалата част на тази година твоята уста ще говори и тъмнината ще бяга, в името на Исус. 10. Тази година, аз постановявам, че всяка сила, която не иска да пее твоята песен ще бъде погребана, в името на Исус. Амин

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове