2016/04/27

ВИДЕНИЕ ОТ Др. ДАНИЕЛ К. ОЛУКОЯ

Видях го отново. Този път по-страшно. В последното време е повече от близо. Това ще се случи като миг неочаквано и във време в което няма да има повече за покаяние. В моят сън беше така, че ако Бог затвори Неговите уши. Аз видях множество от хора тичайки в църквата. Но вътре в тази църква, пискане и викане навсякъде; хората правят изказвания към небето. Ето това е като че ли един странен дух, които е влязъл в някои хора по-ясно, аз си спомням виждайки един по-стар човек, който беше до мен, когато те казаха дух влезе в него като той излезе навън викайки, той изчезна и няколко други хора. В този момент аз осъзнах, че грабването е извършено. Аз още повече виках. Веднага дявола взе позиция и започна да отправя подигравки от ляво над Християните. Той имаше списък на всички имена. В този момент аз се събудих. Краят е повече от близо. Това, което разбива най-много моето сърце е, че много хора в църквата, няма да го направят, ако Исус идва сега? Мнозина не знаят, че краят е близо. Не ми казвай, че това е в областта на технологиите или развитие. Ако някоя област на твоят живот не в синхрон с Божието слово-Покай се и бъди преобърнат. Ако ти пропуснеш Небето, ти никога няма да пропуснеш Ада...помисли за това! Ада не е хубаво място, най-лошата част е и тя е за вечността... Не запазвай това съобщение и не се безпокой, когато ти получиш това, просто направи на целият свят услуга и запази радиопредаването че Господ Исус идва, ти може да спасиш изгубена душа. Моля по-скоро направи това и препрати това съобщение и на другите около теб. На всички твои контакти и хора които познавате. Вместо да пращате безмислени съобщения. Направете работата на благовестител. МОЛЯ СПОДЕЛЕТЕ ТОВА СЪОБЩЕНИЕ СЪС ВСИЧКИТЕ СИ ПРИЯТЕЛИ/КИ! Чудили ли сте се някога какво би се случило, ако се отнасяхме с Библията по начина, с който се отнасяме към мобилния ни телефон? И ние наистина не можем да живеем без нея. Само 7% ще споделят това съобщение. Не бъдете от тези 93% които няма да споделят това послание. Сатана каза:“ Аз се чудя, как хората твърдят, че обичат Бога и не се подчиняват на Него и казват, че ме мразят, а се покоряват на мен“. Не изпращай това послание по-късно, моля те изпрати го сега! АМИН

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове