2009/05/13

"АЗ СЪМ готов да се сражавам на ваша страна!"

Молитва от вторник сутрин: “АЗ СЪМ готов да се сражавам на ваша страна!”

По време на последното събиране на първите плодове тази събота за месец Iyar (май) имахме специална служба на чудеса. Навлязохме в сезон, където тази дарба на чудеса ще бъде активирана в Тялото по нов начин. След като навлязохме в един месец, в който чудотворната ръка на Господа да започне да се движи в живота ни, аз помолих апостол Барбара Уентробъл, която има дарба на чудеса, да служи.

Аз ще споделя за благословението за този месец (май). Това е месеца на племето на Исахаар, месец да разберем тайни и да получим духовен съвет. Iyar или ZIV е също месец на физическо изцеление, когато Аз съм Бог твоя Изцерител (Изх.15:26) започва да се проявява. Това е месец на поставяне на основа за твоето бъдеще. В допълнение, Iyar е свързващ или “VAV” месец, който свързва месеца на изкуплението (Nissan-април) и месеца на даването (Sivan-юни). Ако ние се задвижим правилно в този месец, остатъкът от годината трябва да се свърже правилно.

По време на молитвата във вторник Господ слезе посред нас по уникален начин. Аз Го чух да казва „АЗ СЪМ готов да се сражавам”. Той е чакал за нещо в нас да дойде в един нов ред и сега казва:

“Готов съм да се сражавам. Свиквам съда във ваша полза. Аз се приготвям да се сражавам. Бъдете готови да станете за Мен и да промените вашата атмосфера, защото Аз съм готов да се сражавам на ваша страна. Моят момент да се сражавам за вас е тук! Аз съм дошъл посред вас. Работете с Мен, защото Аз ще се сражавам, но вие трябва да стоите. Аз ще се сражавам за вашето позициониране. Аз ще се сражавам за вашите канали на снабдяване. Работете с Мен, защото вие трябва да се задвижите, когато Аз ви кажа „Тръгни”. Аз ще се сражавам срещу вашите обвинители. Аз ще преподредя и пренаредя тези, които управляват. АЗ СЪМ, който ще се сражавам, но вие трябва да се сражавате с Мен когато Аз кажа „Говори”. Аз казвам на президента на тази нация (САЩ )и на президентите на нациите на Моето наследство: „Свържете се с Мен или вие ще работите срещу Мен. Вие стоите на кръстопът и на точки на пресичане, които се нуждаят от ключови решения. Аз ви чакам да работите с Мен. Внимавайте за врачуване на вашия кръстопът. Слушайте и Аз ще ви дам мъдрост. Гледайте Ме, свържете се с Мен, работете с Мен или ще работите срещу Мен. Вие може да имате сърце за морална справеливост, но вие трябва да разберете Моите праведни постановления.”

Молете се за следното:

* Има нещо в нас, което ни кара да съдим религиозно. Помоли Господа да отмахне религиозно съдене в нас, за да можем да познаем Неговия Дух. Помоли Господ да премахне съдене, което ти си освободил или което е било освободено срещу теб поради грешно разбиране за Неговото време.
* Моли се завесите на Божиите праведни постановления да бъдат отворени пред президента Обама, за да може той да види ясно и да подреди своя мисловен процес.
* Молете се да бъдат премахнати грешни философии от нашите умове и на тези във власт, които имат влияние над вас.
* Помолете Духът на Бога да премахне лъжи на врага, които са вплетени във вашия мисловен процес и воюват с вашата вяра.
* Издигайте Господа и наблюдавайте Неговия трон да бъде установен всред вас.
* Кажете на тъмнината, че трябва да се пренареди. Бог пренарежда бремето на земята и праведното управление, което върви с това бреме.

Когато Линда Хайдлер видя Господа да слиза посред нас, тя видя Неговия Трон установен. Мередит Моулдин започна да пее пророчески: „Небето се движи като изстреляна звезда. Небето не е толкова далече. То завладява земята – наблюдайвайте и вижте. То идва толкова близо. Не можете ли да ме почувствате?” Аз чух Господа да казва:

“Аз донасям откровение, до което не сте имали достъп - откровение, което е чакало от началото на този цикъл на вяра и което сега ви обгражда. Аз донасям мъдрост за вас и една дума може да повали врага ви. Аз ви довеждам в област на откровение и духовно измерение, които досега не сте познавали. Това измерение идва от небето и е навлязло във времето. Сега светлината ще се увеличи и откровение ще дойде. Начинът, по който сте гледали на Моето слово ще се промени и вие ще погледнете и ще видите нови нива и аспекти. Аз съм работил, за да ви доведа в позиция да виждате. Аз съм наблюдавал и чакал преди да мога да се сражавам с враговете отвътре. Аз съм чакал и сега момента дойде.

Вие сте се клатушкали насам-натам и емоциите ви са били причина да не искате да ги пуснете, но Аз пронизвам вътрешността на вашите души и божествено пренараждане се случва. Сега Аз се сражавам дори в естественото, където врагът е предизвикал голямо воюване във вас, и естествено изцеление и пренараждане се случват. Там, където сте се борили да видите изцеление и промяна, сега естествен вид изцеление се случва, защото Моят трон слиза посред вас.

Господството на това, което сте осъждали е свалено. Има кипене, което започва да се навдига. Аз трябваше да чакам Моите хора да придобият страст да заченат. Страстта за зачеване все още не е навлязла напълно в областта на вашето вътрешно съществo, но сега Аз довеждам кипене и страст да се навдигнат. Аз довеждам небето посред земната област. Сега молекулярната структура около вас ще започне да се променя и неща ще започнат да се случват. Вие ще видите чудеса!

Аз слизам сега, за да владея това, което е управлявало кораба в морето и каналите на снабдяване на водите и е контролирало съкровищата им. Гледайте как икономическите структури се променят и как техните източници на снабдяване се променят, защото това, което е управлявало търговията, което е преминавало от нация в нация, сега Аз променям годподството на това управление. Небето идва посред нас. Небето навлиза във вашата атмосфера.

Вие не сте разбирали знаците. Дори не сте разбрали кога Аз изпращам звезда от небето във вашето измерение, така че да я видите, когато пада. Не сте разбрали значението на този знак. Сега гледайте докато звездите падат всред вас. Това означава, че лидерството се пренарежда. Аз съм по-близо до вас, отколкото знаете. Устата ви ще почувства оформянето на Моето Слово сега.

Вие сте били в една позиция твърде дълго. Сега понеже Аз съм посред вас, Аз ще ви дам жизнена вяра да стоите над обстоятелствата, да се надигнете и активизирате, защото трябва да се преместите на друго място. Трябва да се придвижите и да чуете, защото на това ново място вие ще вземете снабдяването за бъдещето си. Промяна на честоти и промяна на позиции са сега всред вас. Ще промените своето място и ще Ме откриете там, чакащ за вас. Аз съм ви чакал да промените позицията си и сега АЗ СЪМ посред вас. Понеже сте променили мястото си, затова сте ме открили по нов начин.

Не сте разбирали объркването и неудовлетворението във вас. Но сте се сражавали и Аз наблюдавам, тези които се сражават. АЗ не търся тези, които просто печелят, но наблюдавам тези, които воюват. Аз ще ви помогна във вашата битка. Аз съм наблюдавал вашето воюване и сега съм дошъл и Моят трон е посред вас. Там, където сте се стражавали, сега ще спечелите. Много са се нуждаели да променят позицията и мястото си, както и връзките си.

Много са тичали по този и онзи път поради битката вътре в тях. Те не са могли да бъдат спокойни и да гледат и чакат на Мен. Сега Аз идвам и аз ще пренаредя вашата тишина. Вие казвате:”Но Аз оставих зад себе си идентичност, която познавам. Оставих зад себе си път, в който израстнах, удобен да се идентифицирам с него.”Но Аз знам какви бихте били вие. Аз мога да видя това, което вие не можете да видите. Аз съм, който съм ви призовал. Аз съм, който направих така, че да оставите зад себе си онова, което би било пречка за вас в дните, които съм определил. Аз съм назначил и предопределил дни за вас. Поради това е необходимо да воювате. Във вашето сражение вие е трябвало да излезете. Сега във вашето излизане идентичността ви ще се оформи. Необходимо бе да очистя и да премахна неща, за да мога да произведа плод. Вие не сте разбрали зачеването и излизането, но сега това, което е вкоренено ще роди плод."

Сега прекарайте време в покаяние и отмахнете мисли, в които сте съдили неправедно посред сражението си. Премахнете мисли, с които сте съдили други в тяхната битка. Господ каза:

"Вие не сте разбрали тяхната битка. Не сте разбрали през какво съм ги прекарвал. Позволете Ми да променя мислите ви и начина, по който трябва да тръгнете. Позволете ми да пренаредя, начина по който виждате. Нека да пренаредя мислите ви за вас и за другите, и за това, което се случва. Чуйте тези думи: Вълните бяха големи. Вие бяхте подмятани напред и назад, но слушайте, сега АЗ СЪМ всред вас и АЗ казвам „Ела” отново. Вълните бяха големи. Вие бяхте подмятани напред и назад. Вие казвате „Господи, губя моя път.” Но Аз казвам „Не, защото Аз дойдох и Аз ще ви въведа докато вие стоите във вашето ново място на победа.”

Джон Диксън започна да пее:

О, бурята, се вдигна и вълните дойдоха. Душата ми вътре бе наскърбена. Но Ти, о Господи, се появи над водите. Ти каза:”Издигни се в моретата и аз ще те въведа на мястото на твоето ново начало. Ела! Ела! Ела! Ходи по водата с Мен! Ела! Лети към твоята нова съдба. Ела! Ходи по водата с Мен! Ела! Лети към твоята нова съдба.

Остави вълните и вълнението зад себе си. Остави ветровете и страховете. Остави объркване. Остави съмнението и ела близо. Ела! Ела! Ходи по водата с Мен. Ела! Лети към твоята нова съдба! Ела! Ходи по водата със Мен. Ходи по водата с Мен.”

Благословения,
Чък Д. Пиърс
За тези, които знаете английски, можете да прочетете повече за месец май, както и за другите месеци от еврейския календар на страницата по-долу:
http://www.ciasia.net/eng/hebrewcalendar/iyar.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове