2009/09/30

Помощник

И Аз ще поискам от Отца, и Той ще ви даде друг Утешител, за да пребъдва с вас до века.
- ЙОАН 14:16

Тъжно е да установиш, че някои християни игнорират Святия Дух, Който живее в тях. Те погрешно мислят, че Той идва в нас и установява
пълен контрол върху живота ни, така че можем да вършим без усилие автоматично всичко, което трябва. Но не е така. Демоните правят това. Те принуждават хората да вършат неща против волята им. Демоните упражняват натиск и контрол върху хората. Святият Дух обаче е джентълмен. Той никога няма да те принуди да извършиш нещо против волята ти. В Писанието виждаме, че Святият
Дух ръководи, напътства и подтиква. Би могъл да получиш от Него нежно "побутване", но никога не ще те накара на сила да направиш нещо.
"Защо Бог не направи това и това?" - оплакват се някои хора. Святият Дух няма да направи нищо, докато не Му дадеш да работи за теб! Той е изпратен, за да ти бъде Помощник - не да върши твоята работа - а да ти помага да я вършиш.
Когато знаеш, че Святият Дух е в теб, ти можеш да постъпваш съзнателно според Божието Слово и Святият Дух ще действа чрез теб. Започни да говориш в съгласие с днешната изповед. Тогава ще
откриеш, че Този, Който живее в теб ще стане все по-реален за теб.

Изповед: По-великият е в мен.Той ще ми помогне. Аз завися от Него. Той ще ме избави и ще ме направи успешен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове