2009/10/01

Същият Дух

И ако живее във вас Духът на Този, Който е възкресил Исуса от мъртвите, то Същият, Който възкреси Христа Исуса от мъртвите, ще съживи и вашите смъртни тела чрез Духа Си, който обитава във вас.
- РИМЛЯНИ 8:11

Словосъчетанието "смъртни тела" не се отнася за бъдещите възкресенски , а за сегашните ни смъртни тела! Телата ни не стават смъртни в гроба, те са смъртни сега. Божият Дух обитава в тях сега и ние се нуждаем сега от съживление на смъртните ни тела чрез Божия Дух, Който обитава в нас. Една от причините Святият Дух да обитава в смъртните ни тела е, за да ни изцелява от болестите, които ежедневно ни атакуват.
Изцелението е част от Божия план или Завет за нас днес. Изцелението е част от снабдяването за децата Му - Неговото Тяло - тук на земята. Ако можехме да разбираме Божия план на изцеление както трябва, то тогава хората щяха да бъдат изцелявани още с първите симптоми на болестта!

Изповед: Същият Дух, който възкреси Христос от мъртвите, обитава в мен. Той живее в мен. Той съживява и изцелява смъртното ми тяло.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове