2009/10/02

Постоянният Му дом

..Да ви даде, според богатството на славата Си, да се утвърдите здраво чрез Неговия Дух във вътрешния човек, чрез вяра да се всели Христос във вашите сърца...
- ЕФЕСЯНИ 3:16,17

Как всъщност Христос се установява да живее постоянно в сърцето ти? Чрез твоята вяра.
Това, което Бог иска да направи, е именно да обитава постоянно в сърцето ти! Но това е, което християните не Му позволяват да направи!
(Забележи, че този библейски текст се отнася за новородени, изпълнени с Духа християни.)
Християните пеят: "Дойди при нас, Господи...", което допуска, че Господ не е при нас, но ако все пак успеем да Го доведем при себе си, тогава Той би могъл да стори нещо за нас. Пеем също: "Протегни ръка и докосни Исус, когато мине покрай теб." Всички тези сантиментални фрази се базират на чувствени възприятия. Не е нужно да протягам ръка, за да докосна Господа, защото Той живее в мен! Или пък пеем: "Само едно Твое докосване, Господи..." Защо да търся докосване, когато Святият Дух живее вътре в мен? Довери се на Бог, Който вече живее в теб! Научи се да живееш със
съзнанието: "Бог в мен"!

Изповед: Аз съм утвърден здраво чрез Неговия Дух във вътрешния човек. Христос живее постоянно в сърцето ми!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове