2011/04/10

ТОВА ИЗЛЪЧВАНЕ МОЖЕ ИЗЦЯЛО ДА ПОТИСНЕ ВОЛЯТА НА ЧОВЕКА И ДА ГО ПАРАЛИЗИРА

„В САЩ за разработка на психотронни оръжия и методи за защита от тях ежегодно се изразходват повече от 150 милиона долара – продължава разказа си Борис Ратников. – Военният институт по радиобиологични изследвания в Бетесд, Мериленд, започнал създаването на инсталация за дистанционно въздействие върху хората още през 1965 година. Но видими успехи учените достигнали чак през 1980 година, когато конструирали компактни генератори с микровълново излъчване, способно да изпраща в мозъка на човека команди, контролиращи неговото поведение. Това чудо на военната техника се нарича импулсивно-вълнови миотрон. Ако излъчването се насочи непосредствено към човек от близко разстояние, то може изцяло да потисне неговата воля и да го парализира.” В Русия в средата на 1980 година започнали работа над генератори за високочестотна и нискочестотна координация на мозъка. Тя имала за цел създаване на „контролируем човешки материал”. Сред участниците в разработката бил и докторът на техническите науки и кандидат на биологическите науки Валерий Канюк. Той оглавявал секретния комплекс по космическа биофизика. Ръководил разработката на принципите, методите и средствата за дистанционно безконтактно контролиране на поведението на биологическите обекти. В това число и с помощта на технически средства. Но Канюк умрял, както и много негови колеги.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

please post your comment,
thank you!

Всичко за мен

Моята снимка
Млад човек,който обича да общува с другите хора,обича истинското приятелство.Най-добрият ми приятел се казва Исус Христос и Той е причината за всичко добро в моят живот.Той ми помага всеки ден да бъда близо до Него,и да помагам на тези,които Той обича. Обичам да се грижа за деца,и харесвам да съм от полза на приятелите ми около мен.

Търсене в този блог

Последователи

Етикети

Моят списък с блогове